forum

Acupunctuur om zwanger te worden

Moderator: Thomas Lepouttre-1

Acupunctuur om zwanger te worden

Berichtdoor Kimberly DeRidder » 10 mei 2017, 14:08

Beste,
Ik ben een studente uit het derde jaar vroedkunde aan de Odisee hogeschool campus Waas te Sint-Niklaas. In het kader van mijn opleiding schrijf ik dit jaar een bachelorproef. Hierin wil ik de vruchtbaarheidsbehandeling in-vitro fertilisatie vergelijken met acupunctuur. Ook de combinatie van beiden komt aan bod. Ik ben hiervoor op zoek naar koppels die ervoor gekozen hebben acupunctuur uit te proberen. Dit kan zijn als eerste keuze, na enkele niet geslaagde IVF-cyclussen of als aanvulling bij een IVF-behandeling. Graag zou ik dan met deze koppels een interview afnemen. Dit gebeurt uiteraard volledig anoniem, er zullen geen namen vernoemd worden in mijn eindwerk. Ook kan u zelf de deelname op ieder moment beëindigen zonder dat daar nadelige gevolgen aan verbonden zijn.
Behoort u tot deze doelgroep en hebt u tijd en zin om mee te werken aan mijn bachelorproef?
Neem dan contact op met mij via mijn e-mailadres (kimberly.deridder@student.odisee.be) of GSM-nummer (0476049044). U zou er mij een groot plezier mee doen! Ook bij vragen kan u steeds contact met mij opnemen.
Alvast bedankt!
Kimberly DeRidder