forum

Curettage.. Want hartje gestopt met kloppen..

Moderator: Thomas Lepouttre-1

Curettage.. Want hartje gestopt met kloppen..

Berichtdoor Limoentje » 13 maart 2017, 09:05

Hey,

Ik weet dat er op Zappy weinig tot nooit geantwoord wordt op een onderwerp.. Maar het zou me deugd doen mocht ik hier toch enkele reacties op krijgen.

Enkele dagen geleden hadden mijn vriend en ik een afspraak bij de gynea. We keken er heel hard naar uit. Wij hadden namelijk al 9 maanden geprobeerd en de 10de maand was het eindelijk raak. Op 8 weken mochten we dus gaan voor de eerste keer en we keken er heel hard naar uit. Ik was al 2,5 weken enorm ziek.. En iedereen zag dat als een positief teken. Maar ik was het die eens het tegendeel kwam bewijzen en het hartje die we zo mooi gingen zien kloppen.. was stil..

Zo onwezenlijk als het om een tweede streep op die test te zien staan.. Zo onwezenlijk was dat moment. We zijn samen beginnen wenen in ongeloof.. Maar het was zo. Dat was dinsdag, vrijdag heb ik een curettage laten uitvoeren.

De volgende dag moest ik tegen de namiddag al geen inlegkruisje meer inhebben. Ik ben dus vrij snel aan het genezen. Mentaal is het een ander zaakje :)

Mijn vraag: zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Graag hoor ik jullie verhaal.. Heeft het nog lang geduurd nadat je terug "van start ging"? Ik ben gewoon zo bang dat het opnieuw 10 maanden op zich kan laten wachten en wie weet gaat het dan weer fout?! .. Slechte ervaringen hiermee, goede ervaringen.. Allen welkom. Ik moet erdoor en besef dat het terug lang kan duren ook :(
Limoentje